:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ماهواره ها به دنبال جا به جایی فرهنگ در کشور هستند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۱۸۷۰۹
کارشناس فرهنگي گفت:

ماهواره ها به دنبال جا به جایی فرهنگ در کشور هستند

ابزار ماهواره به عنوان سلاح فرهنگي غرب با پخش برنامه هايي با ترويج فرهنگ و زندگي غربي سعي در بي هويت ساختن فرهنگ اسلامي و ايراني دارد تا از اين راه بتواند فرهنگ خود را جايگزين آن نمايد.
ماهواره ها به دنبال جا به جایی فرهنگ در کشور هستند
به گزارش جهان بین نیوز، علي صالحي کارشناس فرهنگي صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: ابزار ماهواره به عنوان سلاح فرهنگي غرب با پخش برنامه هايي با ترويج فرهنگ و زندگي غربي سعي در بي هويت ساختن فرهنگ اسلامي و ايراني دارد تا از اين راه بتواند فرهنگ خود را جايگزين آن نمايد.

صالحي با بيان اين که اکنون ۱۶۶ شبکه فارسي زبان ماهواره اي فعال بنياد خانواده، دين و غيرت و باورهاي اعتقادي و ارزش ها را هدف گرفته است، خواستار هوشياري خانواده ها در برابر اين توطئه دشمن شد.

اين کارشناس فرهنگي، بي بند باري، ترويج فساد و بي غيرتي و افزايش آمار طلاق در جامعه را از جمله آسيب هاي پخش فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني فارسي زبان و فيلم هاي ويران گرا از طريق شبکه هاي ماهواره اي برشمرد.

صالحي در پايان اظهار کرد: دنياي غرب از طريق ماهواره و گوشي ها به دنبال معرفي فرهنگ دجال وارگي و افکار منحط غربي است لذا بايد از طريق مدارس و دانشگاه ها قشر جوانان و نوجوانان را با خطرات آن آشنا سازيم تا توطئه ديگر دشمن که همين ماهواره و استفاده نادرست از گوشي هاست را بار ديگر برملا کنيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۳:۱۸

15 Jan 2020